1 Ağustos 2013 Perşembe

Güzel Mesajlar

Bir iki güzel mesaj gelir ya. İşte o zaman  sevildiğini anlar insan. Gerçek dostunla saatlerce konuşmak ömür gibi gelir. Yıllar geçer araya biraz zaman girer konuşmazsın. Ve sonra telefona baktığında bu kimdi diye kendine sorar silersin. Tanımazsın uzun zaman girmiştir araya. Üzücü değil mi? Kardeşim dediğin insanı unutmak.
Bu sabah bir arkadaşım bana facebook'tan "Beni hiç bırakma olur mu?" yazmış. Şuan o kişi kendini biliyor. İşte o öyle dediğinde içim öyle bir acıdı ki sanki bir şey olacak bir gerçekten ayrılacağız diye bir his doğdu içime. ama sonra dedim kendime 'Asla kavga sebebi açmayacağım , onunla küsmemeye hep aramızı bulmaya çalışacağım.' Tabii bunları düşünürken diyebildim "O nasıl söz?" diye. "Bişi sordum" dedi. "Ben seni bırakır mıyım?" dedim." Bilmem" dedi bende "Kanka ne saçmalıyosun sen biz sonsuza kadar dostuz hatta kardeşiz insan kardeşini bırakır mı?" dedim ardından da demin söylediklerimi yapacağıma yemiz ettim.
Dostluğumuz bunlar gibi olsun canım arkadaşım.
...Seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder