31 Temmuz 2013 Çarşamba

Sıcak bir merhaba

Ne güzel bir gün. Ramazan ayını bitmesine az kalmış. Aynı zamanda yazın bitmesinede. Kimimiz tatilde kimimizde benim gibi bilgisayar başında. Kimi tatile gidemediği için lanet okuyor. Kimi iste gitmediğine memnun çünkü hayatını yaşıyor. Kimi bunu okurken saçma diyor tamam saçma biliyorum. ☺ Şuan isteğim sizinle dost olmak isiyorum. Tek istediğim bu. Tabii birde tıklanmaların yüksek olması. ☺ Neyse çok mu konuştum ne? Hiç bir zaman çok yazmadım. Şimdi yazmak lazım değil mi? bugün iyi ve cesur tarafımdan kalkmış olmam lazım ki facebook'ta 2 gündür tartıştığımız konuda birisi yazmış ve bende ona iyi bir cevap vererek çenesini kapattım. Sonra kuzenimede bir kapak attım. Haliyle sinirliydim ama sayfaya ilk postu atma düşüncesi beni sakinleştirdi. Neyse bu arada bir kaç gündür takip ettiğim bir blog var bir de onun  reklamını yapayım dedim. Göz Kalemi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder